ÜZLET ÉS PSZICHOLÓGIA

MAGAZIN

Megjelenés

Kéthavonta


Indulás éve

2012.


Célcsoport



Vezetők, HR-szakemberek, trénerek, coachok, szervezetfejlesztők, tanácsadók, marketing-szakemberek, értékesítők, pszichológia iránt érdeklődők.

Tartalma



B2B lapkiadóként igyekszünk a munkában és a munkán kívüli világban egyaránt hasznos tudást kínáló tartalmakat előállítani. Megszólítjuk a pszichológia iránt érdeklődő, dolgozó és a „hétköznapi” embert egyaránt.

A kiadvány célja, hogy olvasói minél többet megtudjanak önmagukról, üzleti partnereikről, munkatársaikról, a háttérben működő motivációkról, döntési mechanizmusokról, és arról, hogy melyek azok a tényezők, melyektől a „biznisz jobban megy”. A szerkesztők hitvallása, hogy a cikkeknek nem elég csak szórakoztatni, de kézzel fogható tippeket, ötleteket, praktikákat is kell nyújtaniuk. Az írások többségét pszichológus végzettségű szakértők készítik, akik az üzleti életben is járatosak. Az Üzlet és Pszichológia elérhető minden nagyobb újságárusnál, valamint előfizethető online.

upszi.hu megnyitása - legfrissebb cikk megnyitása

Előfizetések megtekintése

RENDEZVÉNYEK

Sales 2.0 konferencia



Az értékesítők meghatározó, kétnapos szakmai találkozóhelye, ahol a kapcsolatépítés mellett olyan információkkal gazdagodhatnak, melyek megkönnyítik, fejlesztik a hétköznapi munkájukat. Minden év tavaszán.

pszichológiai alapképzés



– mindenkinek, aki emberekkel foglalkozik és/vagy érdekli a pszichológia. Alapvető pszichológiai elméletek, szemléletmódok bemutatása egyetemi oktatók előadásában, melyek a hétköznapi élet/munka során hasznosíthatóak. Évente egy alkalommal indul a kurzus, 3x1 nap időtartamban.


Impresszum:

upszi.hu/impresszum.php